luni, 20 decembrie 2010

Christmas puppies


E perioada cand suntem asaltati - pretutindeni si pana la saturatie, as zice - cu "Silent Night", "Jingle Bells", "So this is Christmas", "Feliz Navidad" si altele asemenea. Dincolo de faptul ca e firesc sa ascultam colinde in decembrie, eu m-am cam plictisit de mereu aceleasi.

Motiv pentru care saptamana asta va propun un clip inedit. Mie imi place foarte mult si mi se pare bine realizat. In orice caz, e foarte simpatic si merita vizionat, nu doar ascultat.



In alta ordine de idei, va doresc spor la pregatiri si rabdare la invelit sarmale (uite-o insusire pe care eu n-o s-o dobandesc in viata asta - dar sarmale tot trebuie sa fac).

2 comentarii:

Carmen spunea...

Ce pufuleti dulci!
Ma gandeam sa-i iau si lui Scortisoara un costum de Mos Craciun, da' face ala ca toti dracii....

Greta spunea...

Si mie-mi plac la culme astia mici :))
Da, Scortisoara ar fi absolut rapitor in postura de Santa Claus, poate-l convingi macar cu fesul... ;))