duminică, 23 ianuarie 2011

Despre mine si despre nimic


Nu stiu ce sa fac cu mine. Si asta dureaza de ceva vreme.

Am suficient timp liber la dispozitie, incat sa ma pot dedica activitatilor care-mi plac cel mai mult pe lumea asta: cititul si scrisul. Ma asteapta vreo 10 carti "pe hartie" si peste 100 in format electronic. Pe toate mi le-am dorit, pe toate as vrea sa le citesc, despre toate as vrea sa scriu. 

N-am scris despre niciuna din cartile pe care le-am citit de cand am inceput blogul asta. Si-au fost cateva care chiar ar fi meritat o recenzie. 

Nu stiu ce sa fac cu timpul asta. Il las sa treaca, imi doresc sa treaca mai repede, apoi mi-e ciuda pe el ca a trecut. 

Am o multime de idei referitoare la cartea pe care as vrea s-o scriu. Si nu numai; sunt inca o multime de lucruri despre care as putea scrie aici, ca doar am coltisorul meu de internet in care pot insira ce-mi trece prin minte si va am pe voi, cei care ma cititi si care sunteti foarte importanti pentru mine.

Si totusi, nu se leaga nimic. Iar asta e al naibii de frustrant. Cu atat mai mult cu cat nu reusesc sa ma mobilizez, sa trag de mine (iar "trasul" asta nu functioneaza cand e vorba de scris, mai presus de orice trebuie sa ai chef si dispozitie pentru asta).

Voi cum procedati cand nu stiti ce sa faceti cu voi?


2 comentarii:

Ionouka spunea...

Mie mi-e deajuns sa vad foaia alba si mi se ingramadesc ideile-n cap ca mustele la miere. Mai stai. Probabil mai ai nevoie de odihna.

Greta spunea...

Ioana, bine-ai venit! :) Ah, cunosc starea aceea de care spui, si cat de dor imi e de ea... Astept, altceva nu-mi ramane de facut. Si sper ca se va intoarce la mine.