joi, 3 martie 2011

Ghiveci de ganduri


Ma gandesc in fiecare dupa-amiaza sa scriu, dar mereu ma iau cu (sau de) altele si dupa aceea ma simt epuizata.

Am inceput sa citesc cartea lui Hugh Laurie ("The Gun Seller") si imi place mult. Umor sec, tip Greg House. Ar merita sa citesc mai mult de 2-3 pagini pe seara. Dar energie pentru mai multe, n-am.

Ma doare capul de azi dimineata si Ibuprofenul n-a avut niciun efect. Nici macar placebo. 

La serviciu ma descurc destul de bine si sunt uimita de ritmul sustinut in care lucreaza oamenii. O sa va povestesc intr-un post separat. Am mai lucrat in niste institutii germane (atat la privat, cat si la stat), dar ca aici n-am mai vazut.

Evident, ma straduiesc sa lucrez cot la cot cu ei, poate de-aici si epuizarea, si sacaitoarele dureri de cap.

Nu reusesc sa cobor sub 60 de kilograme. In toamna, inainte de nunta, aveam 56. Bad, bad girl. 

O gramada de filme zac pe HDD si nu mai ajung sa fie vazute.

Frau Zgaiba ne-a vizitat pentru a 363237246192713231-a oara ca sa ne aduca la cunostinta ca s-a certat cu administratorul. "Omul nu are toate cestile in dulap", rabufni ea. Asta e echivalentul german pentru expresia "nu are toate tiglele pe casa". Chestia e ca ea nu mai are nici cesti, nici farfurii, nici tacamuri. So to speak ;))

Conduc 90 de kilometri zilnic si inca imi este foarte teama. Intr-atat, incat nici sa mestec guma n-am curaj. Mi se pare ca-mi pierd concentrarea. De radio, nici pomeneala...

Vreau sa devin milionara jucand la Loto. Fagaduiesc solemn sa contribui la salvarea balenelor albastre, a gerbililor si a multor altor vietati, precum si la astuparea gaurii din stratul de ozon.

Am de calcat un schimb de pat si meditez de ce n-om fi cumparat noi numai asternuturi care nu au nevoie sa fie calcate. Da, am un spirit practic.... ceva de groaza. 

Ma duc sa-mi pregatesc hainele pentru maine. Asta daca nu vreau sa fac maine dimineata ca Bridget Jones, care si-a cautat fusta un sfert de ceas si cand, in fine, a dat de ea, si-a dat seama ca nu-si gaseste chilotii.

2 comentarii:

Carmen spunea...

Asa, pentru inceput ma gandeam ( ca am si eu ghiveciul meu de ganduri , sac!) sa scriu un manual pentru "tinerele gospodine", in care sa le explic importanta calcatului la gramada, adica dupa ce s-au adunat rufele. Ma gandeam sa colaborezi si sa le impartasesti , iata , aceste mici nefericiri, cand trebuie sa calci la ora 10 pm :D Te bagi ?
Am face o treaba rotunda , parol!

Pentru durerea de cap recomad relaxare, fara televizor, fara net , fara nimic care ti-ar distrage atentia.Macar jumate de ora pe zi.E normal sa simti presiune, job nou, condus , etc, etc.....dar o sa te descurci magistral ai sa vezi .Te pupa fata !

Greta spunea...

@Carmen, daca te hotarasti sa publici manualul ala, vreau un exemplar cu autograf :D
PS: n-am mai ajuns sa calc in seara aia; era o actiune care se putea amana, ca doar nu stam intr-un singur asternut ;)) Asa ca am amanat cu negraita pricepere :P Te pup si eu si ma-ntreb pe unde ti-or mai lumina ochisorii... :-?