duminică, 21 octombrie 2012

Extraterestrii sunt printre noi. Eu cunosc doi


(Avertisment: este posibil ca acest post sa contina urme de sarcasm.)
Asa, domnule, ca pe ambalajele unor produse alimentare.  Sa n-avem vorbe mai tarziu.

De fapt, acum ca ma gandesc, poate-ar fi trebuit sa includ inca un avertisment: orice asemanare cu persoane sau fapte reale NU este absolut deloc intamplatoare. In aceeasi nota, sper sa fie niste exemple (sau exemplare) cu desavarsire izolate, mai bine zis sa fie unice. 

"Asta cine mai e?"

La serviciu, intr-o pauza. Ca de obicei, se formasera "bisericute" si ne adunaseram vreo zece insi pe doua banci, consumand apatici un lichid fierbinte, obtinut de la automat si innobilat cu titulatura de "cafea". Din una in alta, am ajuns sa vorbim despre filme si actori. O colega vazuse de curand "Merchant of Venice" si era entuziasmata. Iar cum zeii mei in materie de actorie incep si se termina cu Al Pacino, atat mi-a trebuit. Am inceput sa sporovaim despre filmul respectiv, despre rolul femonenal pe care l-a facut Pacino, despre alte filme ale lui, ea m-a intrebat ce i-as recomanda sa vada, in discutie s-au mai antrenat si altii si da-i.

Aceasta conversatie a fost intrerupta de o alta colega, care pana atunci fusese intens preocupata de butonatul unor sms-uri.
- Despre ce vorbiti?
- Despre Al Pacino, i-a raspuns cineva.
Pauza. Figura total contrariata a colegei.
- Asta cine mai e?
- ....................................................................

"Habar n-am!"

Zilele trecute lucram (cu aprindere, evident, cum altfel) :D impreuna cu o colega - alta decat Insipida Somnoroasa. De cele mai multe ori nu bag de seama numele clientilor ale caror pachete le prelucram, insa acum unul dintre ei mi-a atras atentia si, amuzata, i-am aratat si colegei eticheta pe care scria: "Herr Dr. Richard Wagner". 
M-a privit opac. 
- Nu e tare chestia asta? ma hlizesc eu. 
Privirea ei devine si mai opaca.
- Vreau sa spun, ca tipul a comandat la noi.... desi e mort de vreo suta si ceva de ani. 
Din opaca, privirea ei a devenit ingrijorata. Probabil deja se gandea sa strige dupa ajutor. 
-...  de nume ziceam, oftez eu. Richard Wagner... compozitorul.
-......  habar n-am!

Si asta-n conditiile in care femeia e nemtoaica, iar o data pe an, timp de o luna (in august) nu exista buletin de stiri care sa nu anunte ceva despre Festivalul Wagner de la Bayreuth. 

Nu pot decat sa concluzionez ca exista viata si pe alte planete. Acolo unde trebuie sa fi trait fetele astea, care-n secolul XXI, cu acces la toate mediile de informare, n-au auzit de Al Pacino si de Richard Wagner.

Niciun comentariu: