vineri, 11 ianuarie 2013

Nervi, întrebări și ilicitul broccoli

  • În ultima vreme mi s-au întâmplat niște chestii foarte mișto, de care însă nu mă pot bucura așa cum ar merita (și cum de altfel aș merita și eu, by all means), pentru că în paralel se întâmplă și niște rahaturi (pardon my French) care-mi iau aproape tot hazul și cheful de viață.  How shitty is that?
  • Dacă nu știați, broccoli este un infractor. Am avut această revelație după ce vară-mea mi-a trimis din SUA niște vitamine. "Verboten!", s-a rățoit Bismarck al ofițerului Papadopolinii, respectiv funcționarul de la vamă. Adică interzis. Așa că am plecat fără ele, după ce-a trebuit să semnez că am fost  informată de conținutul coletului și că e verboten. Aparent, cetățeanul pe numele său Broccoli, aflat în compoziția respectivelor tablete, e strict interzis pe teritoriul Vaterland-ului. Și nu doar el, ci orice înseamnă plantă. Ăștia-s nebuni. Le-o fi teamă să nu explodeze contrabanda cu pătrunjel?
  • Nu știu ce muzică să mai ascult în mașină, în drum spre serviciu. Am vreo 16 Gb de muzică în iPod și, oricât de ridicol ar suna asta, am senzația că nimic nu-mi mai place, respectiv nu mă mai animă. În ultima vreme am ascultat doar muzică clasică vieneză (da...  dirijată de știți-voi-cine :) ), însă acum parcă nici de asta nu mai am chef. De radio nici atât, ce înțeleg nemții prin muzică modernă îmi ridică părul în cap. Poate explicația o fi aia de la primul punct, cine știe. În tot cazul, niște idei nu mi-ar prinde rău. Voi ce ascultați când vă aflați în trafic?   
 

3 comentarii:

Carmen spunea...

Eu nu pot sa-ti dau sugestii :( Adica pot, dar nu le-ai lua in seama :D
Si cat iese la trafcul cu broccoli? S-o pun de-o reorientare profesionala?

thea spunea...

In masina ascult foarte mult radio; am un post care difuzeaza muzica tineretii mele - anii 80 si 90. Il prefer pentru ca nu repeta des melodiile, sunt destul de variati; mai am cateva CD-uri: Abba, Chaikovscki, Bach si Directia 5 (vezi bine ca-mi place variatia:)), dar le ascult destul de rar.

Greta spunea...

@Carmen, I love you, dar gusturile noastre muzicale sunt ca soarele și luna: nu se întâlnesc niciodată :D
Cât despre reorientare, nu cred că e cazul, nemții combat din toate puterile această nobilă activitate :))

@Thea, și eu ascultam destul de mult într-o vreme Abba și Tchaikovsky! :) Da, un radio cu muzica anilor 80-90 mi-ar plăcea și mie.... nemții nu se arată însă deloc nostalgici! :D