duminică, 28 iulie 2013

La multe postări despre vise împlinite! :)


Astăzi, bloguleţul aici de faţă împlineşte trei ani.

Trei ani în care am scris tot mai mult, lucru evident în statisticile din stânga.

Trei ani în care m-am obişnuit să scriu tot mai frecvent, despre tot mai mult din ceea ce mi se întâmplă. Dacă mă face fericită, scriu şi voi vă bucuraţi împreună cu mine. Dacă sunt tristă, scriu şi voi fie îmi oferiţi un umăr, fie un sfat, fie ambele. Dacă nu înţeleg, scriu şi voi vă daţi cu părerea. Dacă sunt indignată, scriu şi voi vă indignaţi alături de mine.
În retrospect, îmi pare că mi-ar fi lipsit ceva important dacă nu aş fi avut blogul. Cât de multe întâmplări ar fi rămas nepovestite şi amintirea lor s-ar fi estompat... cât de multe sentimente şi emoţii ar fi rămas neexprimate şi nu mi le-aş mai fi amintit la adevărata lor intensitate...

Trei ani în care m-am bucurat de sute de ori că-l am, că vă am pe voi, că vă pot scrie şi că-mi sunteţi aproape.

Mulţumesc!!! :) Îmi doresc şi ne doresc să ne citim tot mai mult, tot mai interesant şi, cum i-am urat blogului şi în titlu, cu relatări despre cât mai multe vise împlinite.

(Stay tuned, zilele următoare vă povestesc de ce-am avut parte ieri. A fost inedit, extraordinar, SUPERB!).

7 comentarii:

Cami spunea...

La multi ani, draga blogule!

Cristina spunea...

La multi anisori frumosi si scriiciosi :*

thea spunea...

La multi ani! :) Recuperez imediat tot ce n-am citit in vacanta!

Anonim spunea...

La (mai) multi ani! Sa ne citim cu bine: noi blogul, tu comentariile noastre si blogul...tot ce misca p-aici, ca si el are dreptul sa (se) citeasca! :)

Greta spunea...

Mulţumesc, dragelor :) Vă îmbrăţişez din tot sufletul. Poate sună exagerat, dar tare dragi mi-aţi devenit, de când combatem împreună pe aici :)

Anonim spunea...

Multi ani cu inspiratie (nu ca iti lipseste, nici vorba)! Asa ma bucur ca te-am "intilnit", desi nu-mi mai amintesc cind si cum s-a intimplat. Bine ca s-a ...

Crista

Greta spunea...

Mulţumesc din tot sufletul, Crista... :) Şi eu sunt tare bucuroasă că "te am" aici :)
Iar inspiraţia mai absentează ea câteodată, uneori nemotivat. Am s-o scot la raport :D