joi, 12 iunie 2014

Fotbal să fie, dară


Doamnele mele, astăzi vă urez să aveţi nervi de oţel armat, înţelepciune, diplomaţie, răbdare în faţa perspectivei a treizeci de zile de ecran cvasipermanent de culoare verde şi populat de bărbaţi care aleargă după o minge şi să înfruntăm curajoase situaţia: a început Campionatul Mondial de fotbal.

Preferinţe, ceva? Nemţii sunt din cale-afară de optimişti. Ia uitaţi unul dintre articolele vestimentare aflate la mare căutare în perioada asta:


(Scuze pentru imaginea nu tocmai perfectă, dar e cea mai bună poză cu tricoul ăsta pe care-am putut-o găsi). Ideea este că Germania a devenit de trei ori campioană mondială - în 1954, 1974 şi 1990 -  şi, conform acestui tricou, va lua titlul şi-n 2014 :)) Mă-ntreb ce-or face dacă nemţii vor fi eliminaţi în optimi, de exemplu :))) Cred că transformă tricourile în cârpe de praf.

Pentru fanii ceva mai ponderaţi, un medalion simpatic:


Acestea fiind zise, voi ce planuri aveţi luna asta? ;;)

PS: Hai Germania! :D (nu, n-am tricou de-ăla, în caz că vă întrebaţi. Deşi mă gândesc ce semnificaţie ar putea ajunge să aibă dacă Deutschland ia titlul).

Niciun comentariu: