marți, 7 iulie 2015

Pe cuvânt că aș scrie mai des, dar...


-... sunt frântă de oboseală și de căldură. În weekend am avut musafiri și ne-am plimbat prin München; era o arșiță absolut epuizantă, dar tot am patrulat prin târg. Drept urmare, m-am bronzat ca tractorișii (iar, că mai fusesem bronzată așa o tură și-mi trecuse :D). 

-... ne-au schimbat programul de lucru. Pentru a patrusutecincizecișicincidemia oară. Probabil e cea mai idioată formulă de care-am avut parte până acum: luni și marți, de la 8:00 la 17:45, așadar nouă ore, iar de miercuri până vineri, de la 9:00 la 17:15. Ce mai rămâne din zi? Praful de pe tobă, aia mai rămâne. S-ar putea spune că acum dorm mai mult și așa este, dar pe de altă parte această nouă rutină mă epuizează. Așa că dorm și iar dorm, iar când mă trezesc, stau un pic și dorm din nou. 

Sper să mă obișnuiesc rapid și să-mi reintru în ritm. Până una-alta, zilele trecute era să pun cafea în fierul de călcat, în loc de apă. I-o fi somn și lui :))

Off topic: care vă uitați la ”Suits”, ați remarcat cum se numește noua secretară a lui Harvey? Da, bine, e mai puțin important cum arată :)) Dar o cheamă Gretchen și asta e suficient :D

4 comentarii:

thea spunea...

Caldurile astea m-au terminat si pe mine! Ce inseamna dezvatul, in Romania duceam temperaturi de peste 35 de grade cate 3-4 saptamani in sir.... :)
Din fericire, de azi s-au mai calmat lucrurile; azi noapte chiar m-am trezit dupa o patura :).
Daca pui cafea in fierul de calcat, calca singur?

Sa vina concediuuuuuul :)

Greta spunea...

Nu am observat să facă vreun efort în sensul de-a călca singur, pezevenghiul :))) Ăstuia i s-a urcat democrația la cap, bag seama.
Și la noi s-au mai potolit căldurile, azi au fost niște minunate 25 de grade. Și o ploaie scurtă, supremul răsfăț :))

Anonim spunea...

Oiii calduri zici?! aici sunt 40+ zilnic, seara e sufocant de la umiditate... si programul de lucru.. doamne dar cum tii minte cand si ce ora? nu puteau stabili aceasi ora pt toate zilele? la mine e ramadan, deci o luna am program scurt. si dupa de la capat la program de 10 ore.
Cris

Greta spunea...

Nu mai zic de călduri, avem 15 grade acum :)) Și ploaie și vânt, yey :)))
Cât despre orele de lucru.... ăștia ai mei sunt cu capu', în patru ani și jumătate de când lucrez aici ne-au schimbat cred că de zeci de ori programul. Manageri care tot ”testează”, n-ajung la nicio soluție mulțumitoare (adică funcțională) și ne toacă nervii de parcă ar urma să-i dea la rațe.
Dar tu... 10 ore?! Vai de mine, nu cred c-aș face față la așa ceva :(