duminică, 8 mai 2016

Inspir, expir


Nu știu să spun exact cum mă simt, dar în mod cert un pic mai bine decât la precedenta postare. Am încercat să mă odihnesc mai mult, am plănuit ceva frumos care sper să ne iasă și am făcut o plimbare mai lungă, în cursul căreia m-am oprit să miros florile (nici nu-mi mai aduc aminte de când nu mai făcusem asta), am contemplat niște rățuște curtate de rățoi care știau ce vor de la viață și am inspirat adânc aerul cu miros de iasomie și primăvară. 




După cum se vede, a fost frumos și mi-a făcut foarte bine. Cu siguranță, unul dintre factorii care au dus la starea aceea oribilă de epuizare este și faptul că nu petrec suficient de mult timp în aer liber. Cred că ține și de o anumită disciplină a stilului de viață, nu pot da vina exclusiv pe serviciu - după ce vin de la muncă nu mai fac altceva decât să zac, iar în weekend rareori mă urnesc undeva.

Încerc să schimb asta, din moment ce nici măcar balcon nu am ca să pot citi la aer. Balconul e visul meu absolut în materie de locuințe, apropo :)) Când ne vom muta de aici, va fi printre primele puncte pe lista mea de priorități. 

Mno, asta e, mâine e luni, dar încerc să uit de cele cinci zile de muncă și să mă gândesc doar la ce am plănuit frumos. Și la o carte pe care am comandat-o și pe care n-am cuvinte să vă spun cu cât de mult drag o aștept (nu veți scăpa de recenzie, evident :D). 

6 comentarii:

coco spunea...

frumoase imagini...siii, poate o sa ai si balcon!

Greta spunea...

Da, trag nădejde să-l am într-o bună zi. În capul meu l-am și amenajat deja :))

Anonim spunea...

ce peisaj frumos... zona este in apropiere de tine?

daca da, propun sa facem o coalitie aici pe blog la tine si sa te obligam ca la fiecare postare sa pui cate o poza nu mai veche de o saptamana (pe verificate, si asta inseamna ca trebuie sa iesi in fiecare weekend sa faci poze) din parcul superb de mai sus.

Am zis.
Veronica.

Greta spunea...

Da, pozele sunt dintr-un parc din oraș, la vreo 20 de minute pe jos de locuință :)
Susțin ideea referitoare la coaliție - mai ales că, după cum am recunoscut și-n text, ies destul de puțin din casă, ceea ce e un factor favorizant pentru depresie. Bună idee, deci - și bine ai zis! :)

Evelyn spunea...

Plimbarile prin natura ajuta foarte mult. Mie imi dau o stare de bine pe care nu pot nici sa o exprim in cuvinte. Mai ales muntele, aerul de munte, toate nuantele de verde, flori colorate..
Sa mai iesi, mai ales acum ca incepe vremea buna, mai poti iesi sa stai pe o banca sa citesti. :)

Greta spunea...

Culmea e că, deși știu cât de bine îmi prinde ieșitul, tare greu mă urnesc uneori. Va trebui să-mi fac program obligatoriu, nu se poate altfel :)