duminică, 18 iunie 2017

Salată de weekend (XIII)


De data asta, chiar că e un titlu foarte nimerit. Salată. Sa-la-tă. Este ceea ce-ar trebui să mănânc eu în următoarele, nu știu... câteva luni (wishful thinking). Atât și numai atât și nimic altceva pe lângă. Asta pentru că...

1) .... vorba lui Bridget Jones, of fir-ar a naibii și a naibii. De curând am atins pragul (psihologic, în ce mă privește) de 65 de kilograme. La înălțimea de 1,67, vă dați seama că nu debordez de entuziasm. Drept pentru care am trecut la soluții de avarie: încerc să mănânc pe cât posibil alimente bogate în proteine și mi-am instalat o aplicație pe telefon prin care ”contabilizez” caloriile consumate zilnic. Pfuai de capul meu, unde sunt vremurile când mâncam cartofi prăjiți la două noaptea și nu se depunea nici măcar un gram? În studenție, acolo sunt. Respectiv cu aproape două decenii în urmă. Sublim 😏 Și bicicleta a rămas la jupânul - e doar împrumutată, așa că partea cu activitatea fizică o putem tăia de pe listă (nu, n-am atâta voință încât să fac jogging, îmi asum asta).

2) Nu prea am dispoziție de scris în ultima vreme - fapt destul de vizibil, de altminteri - însă am chef de citit, e și asta o treabă. Cu timpul stau mai prost, dar paaarcă regăsesc bucuria lecturii. Nu că aș citi ceva pretențios - un roman polițist, dar unul foarte bine scris și cu o temă pe care nu am întâlnit-o prea des în cărți: activitatea unui detectiv sub acoperire. 

3) Săptămâna viitoare lipsesc cei doi colegi are au aceeași poziție ca și mine în departament. Unul e bolnav, altul în concediu. Rezultă că nu voi avea cu cine să-mpart sarcinile - care sunt destul de multe și pentru doi, dar pentru unul singur cred că vor fi ceva gen ”Misiune Imposibilă”. Adăugând la asta faptul că una din șefe e-n concediu și alta are ceva probleme personale din cauza cărora nu poate veni decât câteva ore dimineața, cred că pot să mă vopsesc în culorile războiului.

4) Am văzut tot sezonul al cincilea din ”House of Cards” și sunt tot mai fascinată de Kevin Spacey, dacă așa ceva mai era posibil. Acum urmăresc ”Fargo” - foarte bine făcut, deși cam sângeros pentru gustul meu, totuși. Apropo de filme sângeroase, mai multă lume încearcă să mă convingă să dau o șansă lui ”Game of Thrones”. Cică dacă mi-a plăcut ”Breaking Bad”, o să-mi placă și ăsta. 
Îndoi-m-aș. În ”Breaking Bad” nu zburau atâtea capete, for a change. 

Chiar n-am niciun chef de săptămâna care urmează. Dar dacă tot n-o pot împiedica să înceapă, sper măcar să fie digerabilă :)))

PS, derivat de la nr. 1: de ce oamenii pun pe Facebook imagini cu înghețată, clătite și alte delicatese din care tocmai se pregătesc să se înfrupte, de ceeeeee? 😭
 

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sa se laude ca ei pot manca fara sa le pese :)))
exact aceasi durere o am si eu, aceasi greutate si inaltime. La pranz mananc salata, mai in fiecare zi. Pacatuiesc mult pt ca am biscuitei si ciocolatele la birou la discretie. Si pt ca ma trezesc noaptea sa il alimentez pe praslea si atunci pac mai gasesc ceva de mancare. Pana in septembrie tre sa dau cateva kg serioase jos, pt ca am mai multe evenimente unde ar trebui sa incap in niste rochii.. Doamne-ajuta-ne!
Cris

Anonim spunea...

Buna

Nu sunt adepta dietelor si a regimurilor dar cand am vazut 73kg pentru 1.67m mi-am zis ca trebuie sa actionez neaparat. Am tinut o saptamana o dieta vegetariana ( daca doresti ti-o scriu ) si am pierdut vreo 6 kg direct. apoi cred ca mi s-a schimbat metabolismul si am tot pierdut si am ajuns in 2 luni la 62kg. Recunosc ca sunt ceva mai adepta la ce mananc dar mananc ciocolata din cauza meseriei, pizza si alte chestii. si ca sport ce ma ajuta este yoga.

Andreea

coco spunea...

eu incerc sa mananc sanatos...le-am dat incolo de diete ca nu pot :)...incerc stilul de viata mediteraneean si merge binisor!

Greta spunea...

Eu obișnuiam să ronțăi la serviciu migdale prăjite. La biscuiți și ciocolată clar nu aș rezista, ce bine că n-am :)))
Baftă și voință, hai cu rochiile! :)

Greta spunea...

Yoga nu e pentru mine - cred că nu sunt atât de echilibrată încât să o pot practica așa cum ar trebui - dar dieta de care spui sună foarte interesant!

Greta spunea...

Cum e stilul mediteraneean? La capitolul diete nu prea punctez pozitiv...